Unreal Commander

csütörtök, november 28, 2013

Alapvető bővítményeim 1.rész: Opera-feeling

Ígértem, hogy bemutatom, hogy én milyen bővítményekkel próbálom elérni, hogy minél kevesebb csalódottsággal kelljen lemondanom a nagyszerű Prestoról. Most azokat a bővítményeket mutatom be, amelyek számomra leginkább felidézik a régi Opera kényelmét.

1. Bookmarks Manager: A bővítmény elég jól leszimulálja a natív könyvjelzőt. Kissé fapadosabb, de lényegében az alapfunkciókat jól teljesíti. Kicsit nehézkes mind az Opera12 könyvjelzőjének importálása, mind egy új oldal meghatározott könyvtárba illesztése. Kell hozzá egy kis bűvészkedés, de megéri.
2. Weather Forecast: Az Opera12-ben is használt időjárásjelző megfelelő, jól megvalósított változata.
3. Google Mail Multi-Account Checker: (Chrome Web Store, továbbiakban: CWS) Ez a bővítmény a Chrome Web Store-ból származik. Kénytelen vagyok ezt használni, mivel biztonsági okokból az új Opera M2-be nem tudom beilleszteni tűzfalproblémák miatt. Szerintem rendkívül kényelmes és átlátható.
4. Adblock Pro: (CWS) Több Adblock változat is van. Nekem ez vált be legjobban. Kényelmes, megbízható.
5. Classic Tabs: Az Operás bővítmény valamennyit "visszahoz" a régi Opera TAB-viselkedéséből.
6. RSS Detector: Ez is nagyon fontos bővítmény számomra. Segítségével szimulálható a régi Opera RSS-kezelője. Vizuálisan és működésében is nagyon jól leutánozza a régi RSS kezelőt. Annyi a problémája, hogy a HTML bejegyzések képeit nem képes megjeleníteni.

Ezek voltak elsőre a számomra legfontosabb bővítmények. Folytatása következik.