Unreal Commander

csütörtök, szeptember 19, 2013

Váltsunk-e az új Opera 15+ Next generációra? (Igen)

Úgy látom, egyre nagyobb nyomás nehezedik az Opera 12 felhasználóira, hogy váltsanak az Opera Next generációra. Én éppen most futottam bele egy olyan esetbe, amikor már mindenképpen az új Opera-generációt kell használnom.

Most indult egy érdekes, és láthatólag hasznos oldal, a CloudUp, amely rendkívül nagy, 200 GB ingyenes tárhelyet kínál a "felhőben". (Erről ír a HVG is,)

Én is regisztráltam korábban, és már visszajelzés után be is tudtam jelentkezni és használni. Ám csakis a Chromium alapú Operával működik az oldal, a Presto alatt csak egy üres oldalt kapok. Azt hiszem, egyre több site fogja teljesen figyelmen kívül hagyni a Presto motort.

Bár még messze a legkényelmesebb számomra az Opera12, ám most már az új Opera 15+ generációban is egyre több új beépített funkció és Opera bővítmény segíti, hogy kezdjem érezni az Opera-feelinget. És nagy örömömre szolgál, hogy a Chrome bővítményei is szinte mind használhatók hozzá, akinek nem elég az Opera saját bővítménytára. (Vigyázat, az Opera bővítményei esetében ugyanazon a linken már más és más tartalmat találunk Opera12 és Opera15+ alatt!)

Tehát mindenkit biztatok, hogy próbálja ki a chromiumos Operát, mert a közeli jövőben már szüksége lesz rá.