Unreal Commander

péntek, december 07, 2007

Már alakul...

Az Opera 9.50 beta új funkciói és az oldalak megjelenése nagyon sokat javult, persze néhány belépő hiba mellett is. És persze a Jegyzetek időpontjának kiírása is nagyon kellemes újítás. Az oldalankénti filter.ini kikapcsolhatóságával pedig sok reklámra épülő oldal újból használható. (Például az ingyenlotto.hu)

Ám a levelezőben azért még van hiányosság. A legnagyobb probléma a levelek küldésének popup értesítő hiánya. Bár ezt (kissé kénylemetlenül) pótolja a Levelek panel alján futó folyamatjelző.

A másik problémám a Szűrők kezelése...volt. Ám közben (Haavard némi "segítségével") kiderítettem, hogy simán a "Delete" gomb használata nem teljesen törli a mailt, csak a szűrőből veszi ki. Bár egy kicsit szokatlan még, de működik. Ez helyettesíti a "Eltávolítás a szűróből" funkciót.

A "szellem-levelek" megjelenése drasztikusan csökkent. Azt hittem teljesen eltűnt, mert jó ideig nem jelentek meg. Ám múltkor - nem tudom honnan - bekaptam egyet, s utána már szép lassan kezdtek szaporodni (négyig engedtem). Kénytelen voltam egy postafiókokat és hírolvasókat tartalmazó alapcsomagot visszamásolni. Most egyelőre ismét "szellemtelen" vagyok.

Ha még azt a néhány Widget-problémát is helyreteszik, akkor nagyon jól használható lesz. De legalább már nyugodtan tudom (itthon) használni a weekly-buildokat. És ez sem semmi.