Unreal Commander

csütörtök, szeptember 08, 2005

"Határtalan leleményesség"

Kezdek meghasonlani. Örülnöm kellene, hogy annyi minden történik az Operával kapcsolatban, s így lenne miről bőven írnom. Másrészről pedig pont emiatt nincs időm leírni a gondolataimat, mert minden pillanatban egy új dolog köti le az érdeklődésemet, és a korábbi szenzáció már kissé megfakul.
Sikerült készítenem egy kis progit, ami az ADR könyvtár állományokat fésüli össze. Mind a munkahelyemen, mind otthon külön könyvtáram van, de 90%-ban egyeznek. Ezért idegesítő, amikor beimportálva a legtöbb bejegyzés duplázódik, és kezdehetem a törölgetést. Sokat tanultam belőle a megírás közben.
Nagyon élveztem az Opera partit. Már a parti előtt beindult a chat-elés, és én is csevegtem. Ez most nagyon új és jó dolog volt számomra, de egyben nagyon tanulságos is. Például, hogy az ember ne kezdjen chat-elni, ha közben a gyerekek állandóan a "nyakán lógnak", hogy játsszon velük, vagy ők akarnak internetezni. (Imádják a miniclip.com játékait) Ilyenkor állandóan csak elnézést kérek a csevegőtárstól, hogy meg kell szakítanom egy éppen nagyon érdekes csevegést.
Nagyszerű dolog az új fórum is. Kezdetben kicsit nehézkesen indult, de most már egész jól működik. Vannak még problémák, de összességében élvezhető már most is, és tudom, hogy az Opera csapat a többi, kevésbé lényeges problémát is megoldja.
Több új User Javascript is készült, amit érdemes megnézni a UserJS.org honlapján. Nekem legjobban a Transparent flash removal és a Zoom Image tetszik.
De valószínűleg a legnagyobb durranás a szülinapi ingyen regsiztráció. Mint a Magyar Opera is írja, az akció sikeresnek bizonyult. Én is letöltöttem a magam kis ünnepi regisztrációját, s az egy hónappal ezelőtt vásárolt licenszemmel egyetemben szépen letároltam a Google archívba. :)
Ezekhez képest - meg úgy önmagában is - aprócska dolog az. ami most nagyon megtetszett. Nem valami szenzációs programról van szó, de jót nevettem az ötletességén.
Gondolom a maga kis regisztrációs kódját már mindenki beszerezte. Így csupán jó kis poén az 'új Adblock program'. Nem csinál mást, mint az Opera grafikus reklámját lefedi egy kis jól konfigurálható, saját felhasználói kialakítású eszköztárral. Pontosan lefedi a reklám területét, és mindig együtt "mozog" az Operával. (Vele együtt nyílik és záródik). Egy kis jókedvért érdemes megnézni!