Unreal Commander

vasárnap, június 05, 2005

Kis hiba, "végzetes" hiba?

Az Opera 8-as után gyorsan kijött a 8.01-es (build 7583) verzió. Én nem láttam benne semmi újat, de állítólag több oldalon is javított a stabilitáson. Nálam szépen működik.
Tegnap előtt megjelent a 8.01 ( build 7624) végleges nem hivatalos, FTP-s változata. Letöltöttem. Bár nem tudom még mit módosítottak rajta, de feltételezem, hogy a program tovább javul. Ám az első lépésnél leakadtam. Mivel én a meglévő verziókra szoktam elsődlegesen rátelepíteni, így ezt tettem most is.
Aztán kapcsoltam a Fullscreen (Teljes képernyő) módot. Ám rögtön le is merevedtem. Eltűnt minden ikonom a Lapsávról. Legtöbben szerintem észre sem vették a hibát, de ha bentmaradna a végleges kiadásban, szerintem ez sokakat elriasztana a folytatástól.
Mint programfejlesztő, én is sokszor szívesen venném, ha egy-két nap alatt sok tesztelő minél több hibát kihozna a programból. De a valóságban a használat során, akár évek múlva jönnek elő a hibák. Ez akkor zavaró leginkább, ha egy látszólag jól bejáratott program új eladásánál az új felhasználó már az első lépésnél leakad, mert egy eddig nem használt funkciót próbál meg elindítani. Ciki...